vrijdag 24 juli 2009

Drukke week

Tja, het was me het weekje weer wel. Het grootste gedeelte van deze week hebben we doorgebracht in Frankrijk en daar heb ik helaas geen internet kaart. De ene kant van de Rijn is hier Frans en de andere kant Duits, dus het is vaak afwachten welke provider het sterkste signaal afgeeft. Tot overmaat van ramp heeft m'n laptop 't begeven, daardoor heeft het ook even geduurd voor ik m'n blog kon bijwerken.



Het gaf me wel de tijd om kaarten te maken van de week. Deze kaart heb ik gemaakt voor de juli wedstrijd van de Crazy Meiden. Ik heb hiervoor de Doe@kit van de maand juni gebruikt. Het papier is van October Afternoon, Magnoliastempel en tekststempel van Ludiec, die ik met 'n Nestabilitie uitgestanst heb.


Dit is de kerstversie van de wedstrijdkaart. De papierlijn van Chatter Box is denk ik al twee jaar oud en had ik nog in m'n la liggen. De stempel is van Hangler & Stangler en de tekststempel van Aud Design. De kaart is afgewerkt met lint, knoopje, scrappersflos en een sneeuwvlok hangertje.


Ook heb ik deze kaart voor de wedstrijd van de Doe@kit maand juni gemaakt. Het mooie papier is van Ocktober Afternoon uit deze kit en ook de accessoires; bloemen, lint en knoop zaten hier in. De stempel is van Hangler & Stangler.





Vrijdag's zijn we niet gepland "even" van Mannheim op en neer naar Nijmegen geweest. We moesten een onderdeel van de kopschroefmotor laten repareren. Natuurlijk hebben we meteen even wat boodschappen gedaan, naar de bieb geweest en even de post opgehaald thuis.




Zaterdag's zijn onze Ierse vrienden, die we in de vakantie altijd ontmoeten, bij ons in Mannheim op bezoek geweest. Ze hebben ons schip nu in het "echt" gezien. 's Avonds hebben we gezellig in de stad samen een hapje gegeten.





1 opmerking:

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Jose,mooie stempels en papier.
Prachtige kleuren.
Wat heb jij een drukke week gehad zeg,maar wel gezellig.

Liefs Riet.