dinsdag 14 juli 2009

Springkaart



Zaterdagmorgen hebben we boodschappen gedaan bij E.LECLERC, waar ik dit Franse tijdschrift heb gekocht, het is een beetje de Franse Cards Only! Er staan hele leuke dingen in, met een goede stap voor stap uitleg over allerlei technieken. Wat opvalt is dat men veel achtergrond papier zelf stempelt.





Toen ik deze beschrijving van de springkaart zag, herinnerde ik me, dat ik van Carlien op de Crazy Meiden clubdag, deze vorm had gekregen en nog steeds niets mee had gedaan! Ik heb meteen papier bij elkaar gezocht en ben ermee aan de slag gegaan.






Het resultaat zijn deze twee schattige babykaartjes.








Ik heb Bazil cardstock gebruikt in rose en turkooise. Het scrappapier is van Doodlebug-Girl en Boyline, stempel van Magnolia; ingekleurd met Derwent colorsoft potloden. Rose en turkooise lint, bloemen en als hart een brad. De labeltjes zijn uitgestanst met een Cuttlebug die en vast gemaakt meteen stukje scrappersflos.

2 opmerkingen:

Marja Sch zei

O wat zijn ze leuk José. Geweldig he die mal.

Riet zei

Ohhh Jose,wat een schitterende kaartjes,lieve stempels,mooi papier.

Liefs Riet.