zondag 29 november 2009

Condoleance kaart

Voor een overleden oom heb ik deze condoleance kaart gemaakt. Ik heb 'm al eerder gemaakt, toen had ik nog geen blog, maar omdat ik er toen al zoveel reacties op heb gekregen zet ik 'm hier nog een keer neer.


De opbouw bestaat uit 3 kleuren Bazzill cardstock: creme, donkerbruin en ecru. Het DP is van 7 Gypsies. Stempel is van Hero Arts: sheet CL282, Feather Gras. Tekststempel is van Different Colors van http://www.ludiec.nl/ en ik heb er een donkerbruin lintje omgeknoopt. Ik heb niet met zwart maar met Smokey Gray van Versafine gestempeld.

Verder heb ik nog een leuk nieuwtje; ik heb bij de Penny Black Saterday Sketchers een leuke prijs gewonnen: levenslang stempeltjes kopen van Penny Black met 15% korting! Wat een keus hebben ze daar zeg, ga maar eens een kijkje nemen: http://www.pbstamps.com/

9 opmerkingen:

Marja Sch zei

Mooi stijlvolle kaart hoor José. Gefeliciteerd met je prijs en succes met kiezen. Groetjes Marja

Marjanne zei

Wat een prachtige kaart!! Ik kan mle voorstellen dat je er veel reacties op hebt gehad. En gefeliciteerd met je leuke prijs!

Loes Oorschot zei

Gefeliciteerd met deze leuke prijs!!

De kaart is erg stijlvol en mooi als condeolancekaart!

Groetjes, Loes

Janny zei

hij is heeeeel mooi...heel stijlvol!
en gefeliciteerd met je prijs...jaa daar hebben ze zeker heel veel keus..koop er ook weleens!

jacinta's hobbyhoekje zei

dat is een mooie kaart geworden

wat leuk die prijs dat wordt winkelen he??
de pyramidesvellen hebben ze in nederland hoor want de meeste die ik heb komen daar vandaan
ik heb gewoon een verkeerde beweging gemaakt met mijn voet en vandaar dat hij af en toe zeer doet maar hij is niet opgezet of zo dus dat schilt alweer een hoop

grjacinta

debby4000 zei

Beautiful, elegant card.
luv
Debby

Margreet zei

prachtige, stijlvolle kaart José....vind de tekststempel heel mooi........proficiat met je leuke prijs!!
groetjes, Margreet

Riet zei

Ohhh Jose,wat een schitterend kaartje,heel chique zeg.

Liefs Riet.x

Margreet zei

hoi José,
je vroeg op mijn blog naar dat stempeltje van die muisjes.....dat is van Stampavie....wil je wat afdrukjes (evt. ruilen voor jouw tekststempel???).....vlgs mij zien we elkaar 12-12 bij de Crazy Meiden?
groetjes, Margreet