zondag 15 november 2009

Happy Birthday

Gisteren heb ik deze kaart gemaakt naar aanleiding van de CPS141 sketch.


Het is een eenvoudige layout, maar ik vind 'm zelf wel mooi geworden. Cardstock is van Bazzill en scrappapier van Basic Grey: Indian Summer. Beiden zijn ze uit de DoeAkit van Marlous. Stempelafdruk is van Magnolia, tekststempel uit een Tailored Tinsset van Paper Salon, en het lintje heb ik ooit gekocht bij de Scrapbookwinkel in Heesch.




De omtrek van de stempel heb ik bewerkt met eerst een randje bruine en dan een bredere rand paarsachtige chalk, ik vind het effect erg mooi, maar krijg het helaas niet goed zichtbaar op de foto. De afdruk is uitgestanst met een nestabillitie en de rand met distressinkt: Walnut Stain bewerkt.



Dit was de sketch van CPS 141

2 opmerkingen:

Janny zei

je hebt weer superleuke kaarjtes gemaakt Jose! en gefeliciteerd ...knap hoor!

Marja Sch zei

Simpel kan o zo mooi zijn en deze is heel goed gelukt. Mooie cupcake hoor.