vrijdag 10 september 2010

Stempelkaart

Ik heb weer eens een stempelkaart gemaakt, daar ben ik een beetje mee aan het experimenteren. Ik heb 'm afgekeken van Kath, die maakt geweldig mooie stempelkaarten.

Het rode cardstock is Pomegranate van Bazzill, ook het lichte is van Bazzill, maar daar weet ik geen naam van. De bloemstempel en bladeren zijn van Hero Arts, de achtergrond tekststempel is van Magnolia en de ronde tekststempel is van Aud Design. Ik heb alles met Versafine; Vintage Sepia gestempeld. De bloem heb ik in 3 verschillende lagen opgebouwd en een Rheinstone is het hart. De randen heb ik met 'n Fiskars randpons gemaakt en de schulprand om de tekststempel is een Nestabilitie. Lintje heb ik vast ooit bij Marlous gekocht.

9 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Dit is prachtig zeg! Wat mooi gemaakt met de stempel in verschillende laagjes. Heel stijlvol en chique!

Groetjes, Loes

Milnie zei

ohh wat is dit mooi! Vind hem echt geweldig gemaakt er origineel!

*Ellen* zei

wat een prachtig en stijlvol kaartje is dit

Tineke van der Linden zei

Oohh..dit is ook leuk José. Erg mooi en zeker apart.
Groetjes, Tineke

Riet zei

Ohhh wowww Jose,wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Mooi die bloem zeg.

Liefs Riet.

Marjanne zei

Heel mooi en origineel!

anita01 zei

Wat heb je dit heerlijk gemaakt,...zo smaakvol en heerlijk gestempeld....ben er gek op.

Warme groetjes,
Anita.

Lexxie zei

What a beautiful card Jose, your flowe is stunning and I love the colours,
Love Sarita xx

Marja Sch zei

Mooi bloemkaart zeg leuke he spelen met al die stempel. Groetjes Marja