woensdag 13 maart 2013

Lente!

Een lente kaart, het voelt heerlijk om na de kerstkaarten even met vrolijke kleurtjes aan de slag te gaan.
Het is een Easelkaart geworden omdat ik graag mee wil doen bij de alfabet uitdaging op de Magnolia club.


Het cardstock is van Bazzill en DP is een paperpad van Making Memories: Flower patch. Ik heb de sketch gebruikt van Saturday Sketch # 249


De stempel is uit de nieuwste serie van Magnolia en geeft zo'n heerlijk lentegevoel; Tilda die met de tulp in de pot aan het rond sjouwen is. De grasranden heb ik met een Martha Stewart pons gemaakt, waar ik een lintje over gemaakt heb. De blauwe achtergrond is uitgestanst met Nestabilitie labels one, die ik geëmbost heb met een rozensheet, waarvan ik helaas het merk niet kon ontdekken en met chalk 'n blauwe kleur heb gegeven.de grote vlinders zijn gemaakt met een Die-Namics stans, waar ik in het midden wat parels op geplakt heb. De letters zijn van QuicKutz alfabet Sunshine en de rand eronder is met de Fiskars randpons gemaakt.


Tilda is met Derwent potloden ingekleurd en de kleine vlinders zijn met een Picture punch gemaakt. De bloemen en kraaltjes zijn vastgezet met een brad en dit komt allemaal uit de eigen voorraaddoos.

Ze doet ook nog mee aan de volgende Challenges:

11 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een leuke kaart José en dat stempeltjes is wel heel schattig. Gr Marja

Margreet zei

Je bent lekker bezig, José! Wat een prachtig tafereeltje heb je gemaakt...mooi gekleurd en leuke spulletjes gebruikt!
xxx Margreet

Marjanne zei

ha daar is de lente! hoera!! mooie kaart José!

debby4000 zei

Love your gorgeous card Jose and so cute too.
luv
Debby

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.

Gro zei

Beautiful card. Thanks for joining us at Tilda's Town this week.

Gro :o)

Tineke van der Linden zei

Geweldig leuk is je easelcard in lentesfeer. Nu buiten nog...
Groetjes Tineke

Delphine zei

Gorgeous card! Great layout and your colours are lovely! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

anita01 zei

Ik vind dit magniliaatje wel bijzonder leuk hoor, en helemaal op jou ezeltje, beeldschoon Jose,

Behouden vaart en laat de lente maar komen...sneeuw zat ben ik;o)

Warme groetjes,
Anita

jolanda zei

prachtig kaartje

NGCARDS zei

A wonderful creation! Thanks for playing at PTW! xxx