donderdag 13 juni 2013

Vintage Baby

Nog een babykaart, voor een meisje dit keer. Ik heb haar gemaakt met sketch 262 van Sketch Saturday.
 
 
De basiskaart is van boekenvoordeel, DP uit paperpad Bundle of Joy van Echo Park. Plaatje is van internet en de stansen daaronder zijn van Marianne Design. De geëmboste swirltjes daarop het ik met roze chalk ingekleurd terwijl die nog in de mal zat. Tekst heb ik zelf gemaakt, ze is donkerbruin en heb ik geprint op nestabilities ovaal. De blaadjes en bloemen stansen zijn van Crealies en heb ik vastgezet met een glitterbrad, de takjes zijn met een MS pons gemaakt.

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een lief kaartje, José...heel fijntjes!

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Jose.

Liefs Riet.

Tineke zei

Wat een schitterende babykaart José, ik ben gek op roze!

Liefs Tineke

jolanda zei

prachtig kaartje