donderdag 25 juli 2013

Vintagekaart

Met de sketch van de Crazy Meiden Club heb ik deze kaart gemaakt.
 
 
Witte basiskaart en DP weet ik helaas geen naam van, zat vorig jaar in 't clubdagpakket, maar waren losse blaadjes zonder naam. (Tineke gaf me de tip dat het van Maja Design is: Vintage Summer Basic).  Plaatje is van Anton Pieck en heb ik van internet gehaald en met Nestabilities uitgestanst. De bloemen en takjes zijn van Crealies en fijne takjes zijn gemaakt met een MS pons. Vlinders zijn uit een combiset van Hero/Sizzix en heb ik gestempeld met Versafine:Smokey Gray. Het label is uitgesneden met de Cricut en de tekst is geprint.
 
Ze doet mee aan:

10 opmerkingen:

Margreet zei

Mooi vintage kaartje, José, met een leuk, nostalgisch plaatje!

Marja Sch zei

Hij is echt heel leuk geworden José. Gr Marja

Ellen zei

Mijn hart gaat sneller kloppen bij het zien van deze kaart, zoooo gaaf. Ik ben een groot Anton Pieck bewonderaar en blij verrast om hier een prachtige vintage kaart met een afbeelding van hem te zien, superrr idee zeg !!
Heel erg bedankt voor het meedoen aan de Challenge van WLVC blog.
Groetjes, Ellen

Anneke zei

wat een prachtige kaart Jose.
heel mooi met een afbeelding van Anton Pieck.
bedankt voor je mooie creatie en deelname aan onze challenge.
groetjes van An (WLVC)

Ans Gilbert zei

Hoi José,
Wat heb je een prachtige, vintage kaart gemaakt, met een heel leuk plaatje, mooie kleurtjes heb je gebruikt, fijn dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC..Liefs van Ans

Tineke van der Linden zei

Geweldig vind ik je vintagekaart met Anton Pieck. Prachtige details.
Het papier is van Maja Design, Vintage Summer Basic.
Groetjes Tineke

anita01 zei

Sfeertje zeg Jose, zo mooi....wauw!

Warme groetjes,
Anita xxx

Liesbeth zei

Wat een mooi nostagisch kaartje José, super gemaakt, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
gr. Liesbeth

Unknown zei

Wauw Jose, dit is echt een prachtige vintage kaart, heel mooi

Groetjes karin xx

Loes Oorschot zei

Prachtige vintage kaart, die heel mooi van indeling en erg leuk versierd is!

Groetjes, Loes