vrijdag 13 september 2013

Liftkaart

Ik had deze keer toch wat meer moeite om de kaart te liften, de inspiratie was een beetje weg, maar uiteindelijk is dit 'm geworden.
 
 
Als basis een witte kaart. Het cardstock is van Bazzill en DP van Doodlebug. Cirkels zijn uitgestanst met Nestabilities, het label bovenaan is van QuicKutz , ik heb er nog geen tekst opgezet omdat de kaart nog geen bestemming heeft. De vlinders zijn stempels van Hero Arts en zijn uitgestanst met de bijpassende stanzen van Sizzix, op hun lijfjes heb ik parels en strass geplakt. Tekststempeltje is van Unique. De bloem heb ik gestanst met MD van gerecycled vloeipapier wat om een pakketje van The Ribbon Girl zat. De parelbrad, touwtje en vlindercharme komen van The Ribbon Girl. 
 

9 opmerkingen:

sjanie zei

Nou José, ondanks dat je inspiratie weg was, is het toch een mooi kaartje geworden.

Liefs,
Sjanie

Sylvia zei

Ja toch nog gelukt ;) super José!!!

Hugs
Syl

Cornelie zei

Mooi dat ovaal om een tekst in te plaatsen. Mooie lift en fijn dat je met ons meedoet!

Marjan zei

Heel mooi José! Leuke kleuren ook samen en wat een aparte tag, gaaf! Erg leuk dat je weer meedoet ook, dank je wel.

jacinta's hobbyhoekje zei

Misschien de inspiratie wat kwijt maar hij was weer terug toen dit kaartje af was volgens mij want hij is heel mooi geworden
Liefs Jacinta

Nadine zei

Toch een leuke kaart hoor José! Soms heb je dat gewoon, iets minder inspiratie, maar dat is aan je kaart niet te zien. Ik vind hem top! Bedankt weer voor het meedoen!

Bernadet zei

wat een mooie kaart José!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Psje, ik heb nog een gave candy op mijn blog staan;)

Brendaxx zei

Mooi kaartje José en je bloem vind ik prachtig!! Gezellig dat je meedoet bij Cards&/Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

Jolanda Cuper zei

Wow wat een prachtige vrolijke kaart!
Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
Groetjes Jolanda