vrijdag 14 maart 2014

Het is weer tijd om te liften

Het liftchallenge (61) blog heeft weer een superleuk kaartje om te liften, ik heb er een mannenkaartje van gemaakt.
 
 
Op een ecru basiskaart heb ik een velletje DP van Maja Design-Walking in the forest gebruikt. Daar het notebook blaadje op geplakt, de rand heb ik gemaakt met een rand stans van MFT,  het is eigenlijk een kroontjes rand maar ik heb de andere kant gebruikt. De stempels zijn van Different Colors en de tekst heb ik met de heattool bewerkt. Verder een paperclip en wat steentjes erop geplakt.
 
 
De originele liftkaart van Debby Hughes
 
 

10 opmerkingen:

Nadine zei

Knap om deze toch wel heel vrouwelijke liftkaart om te toveren in een mannelijke variant. Het is je goed gelukt! Fijn dat je met ons meedoet weer! PROOST!

anita01 zei

Ik hef met je mee zit aan een heerlijk glaasje 43 met jus...zo lekker.

Mooi je kaart Jose en fijn week-end hoor,

Warme groetjes,
Aniet xxx

Linda Visser - van der Velden zei

Toffe kaart! Mooi gedaan

Mirjam zei

Wauwie! Dat is echt een toffe kaart geworden zeg!

Tineke van der Linden zei

Wat een leuke kaart José!
Groetjes Tineke

Marjan zei

Die is gaaf, zeg! En zo origineel gedaan! Leuk dat je weer meelift met ons, José.

Annemie zei

Een leuke mannenkaart José!
Mooie creatie...

Lieve groeten en fijn weekend,
Annemie.

Monie zei

O,wat leuk José. Ik vind de stempel van de glazen super !Je hebt een mooie mannenkaart van je lift gemaakt. Complimenten.Groetjes van Monie

Cornelie zei

Erg leuk deze mannelijke draai. Mooie stempels, mooie lift. Dank je wel!

Dicky zei

Wat gaaf zeg met dat notitieblaadje. Ik heb hem gelijk gepind, want een super idee voor een mannenkaart!