zaterdag 26 juli 2014

Condoleancekaart

Gisterenavond kregen we bericht dat een oom van me overleden is dus heb ik maar meteen een condoleance kaart gemaakt. Het betreft een oud schipper dus vond ik dat er toch wel een schip op moest staan, ook de tekst ( die ik ergens op internet gevonden heb) vond ik er wel goed bij passen.
 
 
De achtergrond heb ik met Distress inkt gemaakt: Antique Linen, Scattered Straw, Tea Dye, Wild Honey en Vintage Photo. Stempel van het zeilschip is van Viva Decor, de meeuwen zijn van een anoniem stempelvel wat ik ooit als candy gewonnen heb.
 

8 opmerkingen:

Marjanne zei

oh wat een prachtige kaart José!

Marjanne zei

en mijn condoleances voor je oom!

Tineke van der Linden zei

Gecondoleerd met het overlijden van je oom.
Wat mooi is je kaart en zo toepasselijk met schip, tekst en ondergaande zon.
Groetjes Tineke

debby4000 zei

Oh this is beautiful
luv
Debby

Marja Sch zei

Heel mooi en stijlvol. Gr Marja

Marjan zei

Oh, wat een prachtige kaart! En ook natuurlijk jijn condoleances, José.

Susanne Vargas zei

Love the scene you created! Perfect for a sympathy card!

Zw@@n zei

Wow, mooie kaart, José. Mooie kleuren! En wat toepasselijk voor je oom. Nog gecondoleerd. Bedankt voor je deelname bij CAS on Sunday. Liefs, Wilma