donderdag 20 november 2014

52 Weeks of Christmas

Week 47 staat in het teken van sterren. Ik heb de sketch van DCL #222 gebruikt.
 
 
Op een roomwitte basiskaart heb ik DP van Basic Grey gebruikt, het is al oud en ik kan niet meer zien welke lijn het was. De stempels zijn van Penny Black's clear set: Christmas Harmony. Ik heb deze set gekocht bij 1,2,3 Stitch, met een voucher die ik gewonnen had bij Penny Black Saturday Challenge. Ik heb de ster gestempeld met Versafine: Majestic Blue en ingekleurd met Distress marker: Scattered Straw. De tekst heb ik met embossingpoeder en heattool gedaan.

14 opmerkingen:

brenda zei

A really crisp and elegant looking Christmas card Jose.

Thanks so much for sharing your lovely work with us at Penny Black and More this month.

B x

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk gedaan, met de schets! een een mooi kerstkaartje.. Leuk dat je meedoet met de 52 weeks!
Kerst-groetjes, Yvonne

sjanie zei

Mooi kaartje, José.

Liefs, Sjanie

Rosalien Zwackhalen zei

Mooi José, vooral die ster is prachtig. Leuk dat je meedoet met de DCL.

Judith Liefting zei

Mooi!!!

anja curvers zei

Heel erg mooi hoor. leuk dat je meedoet bij DCL.

Marjan zei

Mooi gecombineerd, dat papier met de ster, het is een mooie en anders dan anders kerstkaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Margot zei

Prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Ellen zei

Geweldige kaart, leuke uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen bij DCL.
Groetjes Ellen

Marjanne zei

wat een mooie!!!

Annemie zei

Een heel leuke kaart José!
Ik vind de kleurencombinatie ook heel mooi...

Lieve groeten,
Annemie.

Whisper zei

Aaah classy and stunning and thanks for joining us at Penny Black & More this month and good luck, Luv Sam x

Mervi zei

Beautiful and stylish card.
Thank you for sharing with us at Penny Black and more;-))m

Marja Sch zei

Wat een heerlijke kaart. Zo mooi gecombineerd. Gr Marja