donderdag 26 november 2015

Thank You

Allereerst een warm welkom aan twee nieuwe volgers: Kristie and Sue, welcome to my blog, I hope you get some inspiration here.
 
Mijn tweede kaart voor vandaag is een bedank kaart voor Sandra van Scrap & Co, die sponsor was bij WLVC en waar ik een prijsje uit haar scrapwinkel mocht uitzoeken, ik had o.a. deze kever van Marianne Design uitgezocht.
 
 
Op een witte basiskaart DP van Docraft: All Aboard gebruikt. De mal onder de auto is ook van Marianne design en is een combinatie met een embossing mal. De filmstrips zijn van Joy . De boven rand van het lijntjes papier heb ik met een mal van Clearly Besotted gemaakt en lijkt net uit een boekje gescheurd. Ik heb haar gemaakt met de gekantelde sketch van:

15 opmerkingen:

Leni zei

Erg leuke kaart jose

Groetjes leni

Rosina zei

Heel mooi bedank kaartje José...erg attent van je om haar deze leuke kaart te sturen...

groetjes Rosina

!neke zei

Super leuke kaart !
groeten Ineke

Margreet zei

Dat is nog eens een leuk bedankje! Mooi gemaakt!
xxx Margreet

Anoniem zei

Leuk hoor!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Angelique zei

Lief om zo'n leuk bedankje te maken, wat is de kever leuk.
groetjes Angelique

Anoniem zei

Hallo Jose,

Nee, ik haal mijn plaatjes never nooit niet van internet. Die auto's zijn dixi toppers, heel veel keuze in en zo makkelijk te gebruiken. Hoop dat je er wat mee kunt.
Succes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margo zei

Wat een leuke kaart ! Erg lief dat je een bedankkaartje maakte !
Groetjes
Margo

Inny zei

Wat een leuke kaart is dit geworden, José !

Groetjes, Inny

Creaine zei

mooi hoor!! gezellig dat je meedoet bij Cheerful. Succes.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Marjan zei

Superleuk, José! Attent ook dat je een bedankkaartje maakte met daarop een stans van de prijs. Zal zeer gewaardeerd zijn, denk ik.

Bernadet zei

Superleuke kaart Jose.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Engelchen zei

Wat is dit ook weer een prachtige kaart José.
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
groetjes Geesje (DT)

Marja Sch zei

Wat een leuk bedankkaartje. Groetjes Marja

Marjanne zei

enig die kever!! Een hele mooie kaart